יום שלישי, 6 באפריל 2021

פיתות ירקות - הלחם שלי. ללא גלוטן, ללא קמחים בכלל !!!

 אני לא אוכלת קמח וסוכר ולכן כשמתחשק לי איזו פיתה טובה שאוכל לגלגל בה איזו חביתה או ממרח כלשהוא אני מכינה לי את פיתת הירקות שלהלן. פיתות ירק הן דלות בקלוריות ומשביעות מאד.

ממליצה לכולם על פיתה עם ירקות שכזו.




המצרכים:

כ - 800 גרם ירקות קצוצים. כשהירק העיקרי הוא כרובית. אפשר להוסיף עלי מנגולד, זוקיני, גזר, קישוא. 

2 ביצים

אבקת שום, פתיתי בצל יבש,מלח,פלפל

2 כפות שמרי בירה או פרוסה גבינה צהובה 9%

אופן הכנה:

את הירקות הקצוצים לשים בקערה חסינת חום,

לחמם במיקרו כ - 7  דקות . 

להניח להצטנן.

להוסיף שאר המצרכים.

להניח ניר אפיה על תבנית ולתרסס בתרסיס שמן, ואז להניח עם כף גבעה קטנה מהתערובת עד ליצירת 6-7 פיתות.

יכול לשמש כבסיס לפיצה.

לאפות ב - 200 מעלות כ - 25 דקות עד שיציב ואפוי היטב.


בהצלחה .. נא לעלות תמונות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה